måndag 2 april 2012

Varför?

Anledningen till att jag skriver ut det nu är för jag är så förbannat less på hans skitsnack.. Jag ska inte skämmas över det som hänt och tiga. Han ska skämmas, han har gjort fel. Jag låg och sov..


Jag bad inte om att han skulle göra det.. Jag har inte legat med honom, jag har inte sugit av honom, eller vafan han har sagt. Jag har inte rört honom!!! Jag var förfan 16/17 år?!?!?!?!? Hur många tonåringar vill ligga med nån som är gammalgubbe??? Inte jag iallafall..


Tänk till alla ni som snackat skit om mig och valt att tro på han? Jag är ingen slampa, jag har aldrig slampat runt.
Han har sagt till mig om flera Råne tjejer att dom vart hemma hos han och hoppat i säng med han. Men inte fan snackade jag skit om er och spridde de vidare och trodde på han??


Varför jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar